26 października oficjalnie wystartował the Nest. Ten najbardziej lokalny i autorski z warszawskich coworków to nie tylko ciekawa bryła budynku, piękne wnętrza i prestiżowa lokalizacja. Unikalny jest także sam koncept stworzony z myślą o dojrzałych przedsiębiorcach i fanach polskiego wzornictwa.
The Nest został dostrzeżony i wyróżniony przez znane brytyjskie magazyny Wallpaper* oraz Dezeen pośród najlepszych coworków na świecie. Koncept coworkingowej przestrzeni powstał przy współpracy Equinox Capital Partners oraz Futu. Za bryłę budynku odpowiada rodzime biuro Grupa 5 Architekci, wnętrza opracował zespół studia Beza Projekt. Klimat the Nest tworzą także charakterystyczne zdobienia zaprojektowane przez Katarzynę Korzeniecką oraz meble i dodatki prestiżowych polskich marek, m.in. takich jak Chors odpowiadającej za oświetlenie czy MDD projektującej krzesła. Dodatkowo w galerii na dwóch najniższych kondygnacjach budynku przez najbliższy miesiąc będzie działał butik Yestersen – polskiej platformy e-commerce specjalizującej się w sprzedaży unikatowych mebli i wzornictwa XX wieku.
the Nest | Budynek biurowo – usługowy
Architektura: Grupa 5 Architekci
Wnętrza: Beza Projekt
Koncepcja marki / branding: Futu
Lokalizacja: Warszawa, Piękna 49
Projekt: 2010-2016 / Realizacja: 2016-2018
Zdjęcia budynku: Mikołaj Lelewski
Zdjęcia wnętrz: Jacek Kołodziejski
Więcej informacji na stronie: thenest.pl
Zdjęcie: Mikołaj Lelewski
Zdjęcie: Jacek Kołodziejski
the Nest
Tygiel biznesu i designu
Kawiarnia przywodząca na myśl lobby klimatycznego hotelu, strefa przyjazna dzieciom, gwarantujące prywatność gabinety i funkcjonalny polski design – to tylko kilka wyróżników the Nest znajdującego się przy ul. Pięknej 49 w Warszawie. Miejsce to powstało dzięki połączeniu kompetencji Equinox Capital Partners oraz Futu.
– W efekcie tej kooperacji Warszawa zyskała niemal 2 tys. mkw. świetnie zaaranżowanej przestrzeni do pracy, odznaczającej się na mapie polskich coworków zarówno pod względem estetyki, funkcjonalności, jak i klimatu – mówi Sławomir Janiszewski, założyciel the Nest, partner zarządzający Equinox Capital Partners. – The Nest jest miejscem pracy przedsiębiorców ceniących sobie jakoś i elastyczność, a wśród pierwszych najemców znaleźli się zarówno freelancerzy, środowiska twórcze, jak i kreatywne zespoły dużych firm – dodaje Janiszewski.
Cowork przy ul. Pięknej jako jedyny na polskim rynku oferuje rozwiązania dla pracujących rodziców: przestrzeń dostosowaną do dzieci oraz możliwość profesjonalnej opieki nad nimi. Jednak the Nest będzie nie tylko miejscem codziennej pracy, ale też platformą wymiany pomysłów i doświadczeń – klubem, w którym będą spotykać się przedstawiciele świata designu i biznesu.
– Od stycznia w przestrzeni eventowej the Nest będą organizowane otwarte spotkania dotyczące projektowania, biznesu, technologii oraz inspirujących idei prowadzone m.in. przez cenionych biznesmenów i twórców z różnych branż. Będziemy integrować różne środowiska, dzięki czemu członkowie the Nest zbudują nowe relacje biznesowe – mówi Wojciech Ponikowski, Partner the Nest i CEO Futu, studia odpowiedzialnego za koncepcję marki, założenia projektowe oraz brand design the Nest.
Zdjęcie: Szymon Rogiński
Z lokalnym duchem i dbałością o każdy detal
Twórcom butikowego coworku zależy na tym, aby przestrzeń i marka the Nest były lokalne i autentyczne, dlatego współpracują z rodzimymi twórcami i producentami. W the Nest można napić się kawy z mokotowskiej palarni kawy speciality Czarna Fala i kombuchy od Brothers and Sisters, a także zjeść pieczywo z lokalnej piekarni i obejrzeć modowe czy wnętrzarskie dodatki z polską metką.
– Dzięki temu nie tylko oferujemy najlepsze jakościowo produkty, ale też wspieramy lokalny biznes – mówi Ponikowski. – Naszym założeniem było to, aby pracownicy warszawskiego coworku czuli, że jest on zakorzeniony w tym mieście i wyrasta z potrzeb i upodobań jego mieszkańców. Taki model współpracy z lokalnymi biznesami i inicjatywami przeniesiemy do kolejnych miejsc tworzonych pod szyldem the Nest.
Zostało niewiele miejsc
Każdy z członków the Nest, w zależności od potrzeb i w ramach jednego z trzech pakietów członkowskich, może wybrać indywidualne biurko w otwartej, wspólnej przestrzeni. Dla bardziej wymagających przewidziano ofertę spersonalizowaną, obejmującą prywatne gabinety.
– Oddajemy do dyspozycji najemców powierzchnię biurową nowej generacji otwartą 24/7. To w sumie 8 kondygnacji, na których znajdują się przestrzenie warsztatowe, konferencyjne, coworkingowe i eventowe oraz gabinety o podwyższonym standardzie. The Nest zajmuje cały budynek, jednocześnie utrzymując kompaktowy charakter. Z jednej strony gwarantujemy dobre warunki do pracy zespołowej i poznawania innych przedsiębiorców, z drugiej zaś – nieporównywalną do innych ofert biur serwisowanych prywatność i spokój – mówi Marta Rzepka, dyrektor zarządzająca the Nest.
The Nest jest w pełni autorskim, niezależnym, polskim projektem, na którym skorzystają także przedsiębiorcy podróżujący pomiędzy różnymi ośrodkami biznesowymi w Europie i nie tylko. Twórcy the Nest nawiązali współpracę z innymi butikowymi coworkami na całym świecie, co oznacza, że członkowie klubu będą mogli korzystać z przestrzeni takich jak Alma w Sztokholmie, Canopy Space w San Francisco i innych podobnych obiektów w Paryżu, Londynie, Kopenhadze, Szanghaju czy Nowym Jorku.
Więcej informacji na stronie: thenest.pl. Osoby zainteresowane dołączeniem do the Nest zapraszamy na indywidualne spotkania umawiane po wypełnieniu formularza.
Zdjęcie: Jacek Kołodziejski
Zdjęcie: Jacek Kołodziejski
Zdjęcie: Jacek Kołodziejski
Zdjęcie: Jacek Kołodziejski
Zdjęcie: Jacek Kołodziejski
Zdjęcie: Jacek Kołodziejski
Zdjęcie: Jacek Kołodziejski
Zdjęcie: Jacek Kołodziejski
Zdjęcie: Jacek Kołodziejski
Zdjęcie: Jacek Kołodziejski
Zdjęcie: Jacek Kołodziejski
Zdjęcie: Mikołaj Lelewski