Prezentujemy niezwykły projekt tymczasowego sklepu dla szwedzkiego producenta zegarków marki Triwa opracowany przez projektantów z poznańskiej pracowni mode:lina architekci założonej przez Pawła Garusa oraz Jerzego Woźniaka.
Obiekt: Triwa Pop-Up Store
Pracownia: mode:lina architekci (Paweł Garus & Jerzy Woźniak)
Realizacja: 2011
Powierzchnia: 9 m2
Lokalizacja: Poznań
Zdjęcia: mode:lina architekci
Triwa Pop-Up Store
Jak zbudować sklep typu pop-up zapewniając dużą przestrzeń do przechowania bez użycia drogich mebli?
Wytyczne inwestora:
– maksymalnie wyeksponować stylistykę produktów i branding marki,
– bardzo niski budżet (sklep na pięć tygodni),
– budowa sklepu powinna trwać mniej niż 8 godzin.
– materiały łatwe do zutylizowania.
Aby zrealizować projekt i jego założenia wykorzystano kartony służące do transportu towaru – jest to surowiec dostępny, łatwy do recyklingu i przede wszystkim tani i zaskakująco trwały. Całość, uzupełniona o szklane akwaria (30×30 cm) świetnie nadały się do budowy stoiska. Całość została wzmocniona konstrukcją z grubej tektury.
Po demontażu sklepu kartony znów posłużą do transportu, a akwaria do budowy pop-up store’u w nowej lokalizacji.